Správa PPC kampaně a proč se toho nebát

Správa PPC kampaně a proč se toho nebát

PPC reklama a správa PPC kampaně jsou nezbytným nástrojem většiny značek, firem a dobře fungujících společností. Jednoduchý princip, při kterém se vám začne sama od sebe zjevovat reklama na sociálních sítích a jiných webech, je tím, co z PPC dělá tak silný nástroj, který přináší výsledky klidně ihned po skončení tvorby webových stránek. Uživatelé si zvykli na to, že profil na sociální síti či postranní panely webů jsou zaplněny tím, o co se zrovna zajímají. PPC kampaně stojí také za dobou, kterou uživatelé tráví na displeji telefonu.. Jaké jsou možnosti PPC reklamy? Co znamená pojem obsahová síť a jak souvisí s rozšířením povědomí o vašem produktu či značce? A proč se vyplatí pravidelnost při správě PPC kampaně? 

Správa PPC vyžaduje pravidelnou kontrolu a přehled

Správa PPC kampaní (Pay-Per-Click) by měla být součástí marketingové strategie každé větší i menší společnosti. Být viděn je dnes podstatnou částí úspěchu. Tou další je doporučení spokojenými uživateli, k čemuž vám může dobrá PPC kampaň také dopomoci. Půvab PPC tkví v transparentnosti a jednoduchosti. Při pravidelné správě PPC kampaní můžete být díky kontrole vašich investic i dosahovaných cílů klidní. Plýtvání penězi a energií se nekoná, prostě platíte za proklik a díky nastavenému cílení si pojistíte, že se reklama třeba na váš skvělý bio dýňový olej nezobrazí na motorkářském fóru. Vyhodnotit investice do PPC je snazší, než třeba vyhodnotit investici do SEO. Jak však sami tušíte, internet holduje aktualizacím a změnám. Proto doporučujeme pravidelnou správu PPC kampaně. Je opravdu důležitá. Obraťte se na odborníka, který vám kampaň zřizuje či zřizoval. Nechte si poradit s nastavením použitých nástrojů. Zeptejte se na nastavení, díky kterým vám bude na email s týdenní či měsíční pravidelností odeslán přehled stavu vašeho kreditu nebo informace o reklamách, který mohly být zamítnuty. 

Možnosti a výhody PPC

PPC kampaň a její pravidelná správa vám zajistí návštěvnosti uživatelů, které od kliknutí na tlačítko koupit může dělit už jen jejich vlastní nerozhodnost. Jak tohle kouzlo funguje a kde všude vás mohou potenciální klienti nalézt? Díky velikosti obsahové sítě téměř všude. Obsahovou síť si představte jako nekonečné pole potenciální působnosti. Vždyť se jedná o miliony webových stránek, videí a aplikací, na nichž může být vaše reklama zobrazena. Mluvíme zde o reklamě ve vyhledávání, která díky klíčovým slovům, frázím, skupinám a případně i lokalite nalézá ideální zájemce o váš produkt. Co se podoby vaší reklamy týče, soustřeďte se na tu, která by mohla nejvíce souznit s potenciálním klientem. Jaké jsou možnosti?

 

  • Výsledky vyhledávání: Váš produkt se v tomto případě zobrazí přímo ve výsledcích vyhledávání. Zaměřte se však na to, zda vámi stanovená cílová skupina spadá mezi uživatele, které reklama ve vyhledávači naopak neodrazuje. Nezapomeňte také na mobilní SEO a SEO copywriting na stránce produktu, abyste zákazníky udrželi!
  • Bannery: Mohou být statické i pohybliv a návštěvník na nich často spatřuje i ty produkty, které již vyhledával a dokonce vložil do košíku. 
  • Video: Dobře natočená a sestříhaná upoutávka často udělá větší službu, než skvěle otextovaná landing page. Dejte o sobě vědět pomocí upoutávky. Ta se pak bude díky PPC kampani zobrazovat na kanále YouTube či sociálních sítích.

 

Podstatným faktorem případného úspěchu či neúspěchu je také relevance vašeho publika a správně nastavené cílení. Při PPC kampani se můžete zaměřit na jazyk, lokalitu, zájmy i zařízení, z něhož vás nacházejí. S PPC kampaní nemůžete ve zkratce udělat zásadní chybu. Kampaň můžete kdykoliv zastavit, upravit a přizpůsobit aktuální akci či nabídce. Tak na co čekat? Přejeme vám správné cílení a mnoho spokojených zákazníků. 

 

Mimochodem, nechcete se v komentáři podělit o vaše zkušenosti související se správou PPC?